Visie & Missie

MKS Schoonmaak gelooft na 20 jaar ervaring in het begrip ‘schoonmaakbeleving’. De manier waarop men iets als schoon beleeft kan voor de ander iets heel anders betekenen. Daarom kunnen wij door middel van duidelijke communicatie altijd de juiste beleving creëren. Onze expertise op het gebied van ‘Hospitality’ zorgt ervoor dat onze medewerkers net dat beetje extra geven waardoor er een hoogwaardige dienst geleverd kan worden. Doordat onze medewerkers handelen en denken als hospitality medewerkers maken zij het onderscheid in hun dagelijkse manier van werken.

Voor MKS Schoonmaak is het milieu een belangrijke pijler binnen de organisatie. Wij zijn dan ook continue bezig onze dienstverlening en onze werkwijze zorgvuldig af te stemmen aan de nieuwste wet en regelgeving op dit gebied. Door hier aan te denken en onze werkwijze op bepaalde gebieden aan te passenkunnen wij succesvol en groen te blijven richting de toekomst.

Met onze vaste groep medewerkers en onze specialismes op diverse gebieden binnen de schoonmaak, kunnen wij onze klanten helpen met al hun facilitaire vraagstukken en ontzorgen op diverse gebieden.

Daarnaast kunnen wij door onze sterke aanwezigheid binnen de regio en het feit dat wij veel kennis hebben van de regionale markt en bedrijven snel schakelen in alle situaties. Ook het meedenken naar oplossingen en antwoorden op complexe vraagstukken is hierdoor mogelijk.

Betrouwbaar

Wij creëren partnerships met onze opdrachtgevers waarin wij kunnen werken op basis van vertrouwen en openheid. Elke dienst wordt na overleg op maat geleverd en de gemaakte afspraken nageleefd.

Eigenzinnig

Wij doen dingen anders, graag dagen wij onszelf en onze klanten uit om op andere manieren dan de standaard te werken en te denken om uiteindelijk samen een goede dienst te kunnen leveren.

Transparant

Wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Door op voorhand open en eerlijk te communiceren is dit tot een van de belangrijkste kernwaarden geworden. Open, Eerlijk, Transparant, Vertrouwen.

Kwaliteit

Onze ‘’roots’’ liggen in de Hospitality, de continue kwaliteit die hier gevraagd wordt zetten wij door in de rest van het bedrijf. Onze kwaliteit wordt dan ook bepaald door onze aandacht voor details.